נתניהו על החיסול בטירה: "חציית קו אדום"

איתי גדסי No Comments on נתניהו על החיסול בטירה: "חציית קו אדום"

ראש הממשלה נתניהו על רצח מנכ"ל עיריית טירה: "אנחנו נפעיל את כל האמצעים – כולל השב״כ, כולל המשטרה, כל האמצעים, כדי לנצח את הפשיעה הזאת"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס לפני זמן קצר לחיסולו של מנכ"ל עיריית טירה במסגרת תופעת הפשיעה המאורגנת הגואה בחברה הערבית.

"הרצח של מנכ״ל עיריית טירה זה חציית קו אדום. הרציחות האלה, ארגוני הפשע, הפרוטקשן, להשתלט על עיריות, זה דבר שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו", אמר נתניהו. "אנחנו נפעיל את כל האמצעים – כולל השב״כ, כולל המשטרה, כל האמצעים, כדי לנצח את הפשיעה הזאת.

עוד אמר ראש הממשלה: "חיסלנו את הפשיעה המאורגנת בחברה היהודית בישראל, אנחנו נחסל את הפשיעה המאורגנת בחברה הערבית בישראל. כל אזרחי ישראל חייבים לחיות בביטחון ולא תחת צל של איום הטרור הפנימי".

בעקבות הרצח, קיים היום שר הפנים משה ארבל מפגש חירום עם הנהלת איגוד מנכ"לי הרשויות המקומיות.

במהלך הפגישה אמר השר ארבל: "חשוב לי להשתתף בישיבה הזו ולעדכן ששוחחתי עם ראש השב"כ, והובהר שיש צורך בחשיבה אחרת שכן מדובר בפגיעה בסמלי שלטון בפרט לנוכח הקרבה לבחירות ברשויות המקומיות. עלינו לתת את הדעת גם לסוגיית האבטחה לנבחרי הציבור, המנכ"לים ועובדי הרשויות המאויימים. פניתי אמש לראש הממשלה על מנת שיעלה את הנושא לישיבת ממשלה וכדי לבצע את מעקב אחר ביצוע ולהביא לתפיסתם של המרצחים השפלים".

כזכור, תופעת הפשיעה המאורגנת בחברה גבתה מאות קורבנות בשנה האחרונה. אתמול עדכנה עמותת "יוזמות אברהם" כי 152 ערבים קיפחו את חייהם בשנת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מהם 143 אזרחים, 9 שאינם אזרחים. בתקופה המקבילה אשתקד היו 68 קורבנות.



0 תגובות